måndag 15 oktober 2012

En liten Lidköpingstur

I måndags skulle Mikael ut på äventyr med jobbet så han var iväg måndag och tisdag och med en snuvig (läs gnällig) Oliver igen så tog jag snabbt beslutet på måndag morgon att ta mig en sväng till Lidköping då flera gnälliga dagar ensam hemma inte kändes så lockande.
Dessutom behövde gräset klippas i stugan så då hade jag ju en anledning att dra iväg =)

Tänkte bara åka måndag och sedan hem igen tisdag kväll. Vi packar ett ombyte och drar tänkte jag, optimist som jag är...
Innan vi var klara och kom iväg så var hela bilen full. Jag har fortfarande inte vant mig vid att en liten, liten kille betyder 200 kg mer packning för att täcka upp för alla eventualiteter!

Iväg kom vi i alla fall och stannade en dag extra i Lidköping. Stefan hann före ut till stugan och gräset så det slapp jag men var ute en sväng och kollade till stället i alla fall. Det stod kvar =)

Bodde hos mormor och morfar och var och hälsade på farmor och farfar en sväng innan vi åkte hem igen.

Härligt i solen! Lunchpaus...

Lucas spanar katt

Löv är spännande!


Provar morfars keps

Kasper är kul!

Och att busa med mormor!

Frukost hos mormor och morfar
Busar med farmor och farfar


Och så fick Oliver en present av farfar. Villa-nappar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar